Marketing na sociálních sítích

Lidé na sociálních sítích vyhledávají své přátele, rodinu a tráví tam volný čas. Využijte vhodným způsobem možnost zviditelnění.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Budujte vztahy

Sociální sítě umožňují prohlubovat vztahy se zákazníky. Jsou většinou prvním místem, kam si jdou klienti postěžovat. Při využití facebookových skupin nebo LinkedIN můžete upevnit svojí pozici odborníka.

Správa svépomocí

Pokud k sociálním sítím nemáte odpor, můžete si je spravovat sami. Rádi s vámi nasdílíme naše zkušenosti. Ukážeme vám jednotlivé nástroje. Až vyrostete, můžete nám vše předat.

Odlišnost od konkurence

Vaše konkurence zanedbává přítomnost na sítích? Máte šanci získat náskok. Pletou si to s reklamní nástěnkou? Máte možnost to dělat správně.

Dlouhodobý marketing

Sociální sítě jsou většinou součástí dlouhodobého marketingu. Můžete je využít pro budování značky, získávání zpětné vazby a podpoře krátkodobých akcí.

Jak to probíhá v praxi?

Než začneme řešit sociální sítě, musí proběhnout pár nezbytných kroků:

  • Zjištění potřeb a očekávání. Možná si od sociálních sítí slibujete něco, co vám neumí zajistit. Případně by pro vás byla vhodnější placená reklama.
  • Ověření současného stavu. Specialisté získají přístupy do vašich profilů na sociálních sítích. Pokud jste spolupracovali s lidmi, kteří mají své vlastní fanoušky (influenceři), ověříme stav této spolupráce.
  • Nastavení metrik úspěšnosti. Je třeba se domluvit, jak budeme ověřovat dopady naší práce na celkové výsledky firmy.
  • Kontrola měření a webu. Neplacené aktivity na sociálních sítí mohou být úzce propojeny s placenými kampaněmi. Je však potřeba ověřit, zdali vše správně měříme.
  • Plán příspěvků a obsah. Domluvíme se na tom, co, kdy a kde chcete zveřejňovat. Pro interní akce firmy si domluvíme, jaké podklady od vás budeme potřebovat. Také si stanovíme jasné mantinely co můžeme zveřejnit a co už by bylo přes čáru. Možná budete chtít některé příspěvky nebo veškerý obsah schvalovat. Je třeba se domluvit, kde budeme brát obrazové materiály nebo videa.
  • Start: začínáme se starat o vaše sítě. Podle dohody vám předkládáme report našich aktivit.


Jaké sociální sítě řešíme?

Dokážeme vás dostat na každou sociální síť: od odborného LinkedIn, přes komunitní Wikipedii, až po krátká videa na TikToku. Umíme také spolupracovat s lidmi, kteří mají své vlastní fanoušky (tzv. influenceři). Každá sociální síť má svá specifika. Obsah je nutné přizpůsobit lidem a místním zvyklostem.

Kdy sociální sítě nefungují?

Sociální sítě nejsou pro každého, nemusí vždy fungovat. Praxe ukazuje, že v těchto případech nelze očekávat výsledky:

  • Vaši zákazníci sítě nepoužívají. V některých případech můžete najít jiné možnosti. Ozvěte se mi.
  • Zanedbali jste marketing. Sociální sítě jsou třešnička na dortu. Vzácně mohou fungovat samostatně, ale většinou to nebývá pravidlem. Myslíte si, že je to váš případ? Ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.
  • Máte nízký rozpočet. Plný servis může stát podle náročnosti desítky až stovky tisíc korun měsíčně. S rozpočtem 1 000 Kč měsíčně se vám nedokážeme postarat o všechny sociální sítě. Můžeme vám ale poradit nebo najít jiné řešení. Ozvěte se mi.
  • Zboží / produkt / služba je komplexní. Složité produkty / služby vyžadují zjednodušování. Většinou lze také očekávat mnohem menší zapojení uživatelů. Poraďte se nezávazně, zdali je to váš případ.


Proč se mnou a naším týmem?

Jednou z mých specializací jsou facebookové skupiny. Jsem jediný marketér v ČR, který postupně vybudoval největší podnikatelské skupiny na Facebooku. Patřím mezi pět vybraných Čechů, které Facebook pozval na setkání správců skupin do Londýna. Tady nám zaměstnanci Facebooku předali další doporučení, jak skupiny rozvíjet.

V minulosti jsem také působil jako blogger a provozovatel blogovacího systému, který byl jeden z prvních v ČR. Mám tedy ke komunitám blízko a umím se naladit na spolupráci s influencery. Navíc jsem s některými už spolupracoval. V týmech Neologic.cz a ParMinut.cz máme specialisty na sociální sítě. Obě agentury jsem spoluzaložil.



Poraďte se nezávazně


Uvažujete o využití zbožových srovnávačů? Ozvěte se úvodní nezávaznou konzultaci.

"Z rozhovorů s vlastníky malých firem a zakladatelů napříč regionem střední a východní Evropy vím, že je budování byznysu plné výzev. Jsem vděčná za setkání s Radimem Hasalíkem v Praze. Na základě svých 16 let zkušeností s online marketingem Radim vybudoval skupinu Podnikatelé a živnostníci – výměna zkušeností. Je to nejvíce aktivní skupina v České republice pro živnostníky. Skupina má 17 000 majitelů firem, živnostníků a zástupců svobodných povolání. Ze setkání s Radimem a ostatními vlastníky malých firem v Praze je jasné, jak důležité je pro majitele v této komunitě sdílení, podpora a učení se od sebe navzájem. Děkuji Radimovi za veškerou práci, kterou dělá."

Nicola Mendelsohn viceprezidentka Facebooku pro region střední a východní Evropy

"Děkuji za komplexní práci, kterou jste odvedl při vkládání informací o projektu Kholod."

David Horský

"Radim mi pomohl tam, kde jsem tápala. Naučil mě prodávat sebe a tím i svou službu. Díky tomu se mé jméno stalo značkou. Tu samotnou práci neodvedl zcela za mě, vedl mě z dálky a tím mi dal opravdu mnoho. Přesně tak jsem to chtěla a on má očekávání naplnil. S jeho pomocí mé podnikání značně vyrostlo. Jeho přístup je velmi lidský, férový, vynalézavý a houževnatý. Radim umí vést a zároveň se s ním skvěle spolupracuje. Má dostatek zkušeností, kontaktů a z vlastní zkušenosti mohu napsat, že umí pomoci i s neobvyklými projekty."

Miroslava Novotná Bittnerová majitelka webu LaskoMat.cz a Astrorozbor.cz

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.