Kdo jsem?

Jmenuji se Radim Hasalík a je mi 40 let, mám více než 20 let praxe v oboru online marketingu. Postupně jsem si vyzkoušel všechny klíčové profese. Moje síla je v nalezení vhodné cesty a úzkém zapojení specialistů. Marketing vnímám jako své poslání.

Radim Hasalík Company

Opřete se o moje hodnoty

Férovost

Marketing je o testování a zkoušení. Proto vám neslíbím výsledky předem. Budeme se vždy řídit trendy. Co fungovalo jiným, nemusí být pro vás. Nelze ani vyloučit, že budeme neúspěšní. Snažíme se minimalizovat rizika.

Šance na úspěch

Pracuji pro takové klienty, jejichž produkty / služby bych chtěl sám používat. Musím vaší firmě věřit a mít naději, že můžeme společně uspět. Pokud nevěřím v úspěch nebo mám pochybnosti, rovnou vám to řeknu.

Specializace

Vždy se snažím udělat maximum. Znám své slabé i silné stránky, potvrzené osobnostními testy. Moje síla je v systematickém vyladění marketingu. Rád nacházím náměty na zlepšení. S týmem to uvádím v život.

Vzájemná úcta

Ke klientům přistupuji s pokorou a úctou. Totéž očekávám z druhé strany. Budu se ptát na vaše očekávání a potřeby. Nezaručuji, že se nám s naším týmem podaří všechno naplnit.

Jaké služby poskytuji?

Opírám se o práci 40 specialistů z agentur ParMinut.cz a Neologic.cz, které jsem spoluzaložil. Obě agentury spolupracují v úzké alianci.

Nejčastěji pomáháme klientům s výkonnostním online marketingem. To je měřitelný marketing, který dokáže přinášet výsledky. S rostoucí konkurencí to ale nebude stačit, proto se snažíme řešit i budováním značek. Představte si to tak, že v marketingu děláte více věcí a jinak než vaše konkurence. Takový přístup by vám mohl dlouhodobě pomoci k lepším výsledkům.

Kdy nám to bude fungovat?

  • Máte už obchodní výsledky nebo je velká šance, že bude po vašem produktu / službě poptávka. Umíme to ověřit nebo otestovat. Jste dostatečně trpěliví. Úspěch trvá a není zadarmo.
  • Nepůsobíte na vysoce konkurenčním trhu, kde lidé vnímají váš produkt / službu jako komoditu. Tedy nejdou vyloženě po ceně. Případně ve vašem oboru nejsou pouze silní hráči. Alzu s pár tisíci na marketing nemáme šanci porazit.
  • Máte na marketing a práci specialistů vyhrazený dostatečný rozpočet. Za 3 000 Kč / rok spolu maximálně zajdeme na jedno kafe. Abychom vám dokázali pomoci, potřebujeme většinou rozpočet od 10 000 Kč měsíčně. Ideálně kolem 30 000 Kč měsíčně. Liší se to klient od klienta, raději se mi ozvěte.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Proč se mnou spolupracovat

Pracuji pro živnostníky,
malé a střední firmy

Zkušenosti jsem získával v ESETu a DATARTu. Externě pak u značek VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Za více než 20 let praxe jsem pomáhal více než 400 firmám. Působím nezávisle, proto jsem pouze Stříbrný Partner na Shoptet.cz (po Zlatých partnerech firma vyžaduje, aby nepracovali pro jiné e-shopové řešení).

Věřím v systematický
marketing

Marketing vnímám jako souhrn nástrojů. Abychom rozehráli koncert, musíme zapojit ty správné. Jako dirigent neodehraji vše sám, ale spolupracuji se specialisty. Ladíme to: od opravy největších chyb, přes nastavení základů, až po nové nápady / vylepšení.

176 kladných doporučení
a vybrané výsledky

Mám přes 170 písemných referencí. Projekty, které jsem řídil z hlediska marketingu měly prokazatelné výsledky. Je férové dodat, že co se povedlo jiným, nemusí platit pro vás. Záleží na dalších okolnostech: poptávce, stavu ekonomiky a trhu.