Rozehrajme spolu koncert firemního marketingu.

Rozšiřte svůj tým o další specialisty online marketingu. Vylepšíme vaší přítomnost na Internetu. Zajistíme vám měřitelné výsledky.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Úspora času a nákladů

Věnujte svůj čas rozvoji firmy a novému byznysu. Péči o internetový marketing přenechte profesionálnímu týmu. Oproti zaměstnancům výrazně ušetříte.

Přístup ke
znalostem

Zaměstnanec získává zkušenosti jen v několika firmách. Náš tým 40 specialistů získal zkušenosti u mnoha klientů. Dokážeme odborníky navzájem propojit. Díky znalostem přinášíme výsledky.

Růst nebo udržení pozice

S mým týmem specialistů online marketingu vytvoříme vaše virtuální marketingové oddělení. Nejdříve opravíme největší chyby. Potom se začneme systematicky věnovat vyladění celého webového marketingu.

Flexibilita a férový přístup

Žádné závazky. Objem spolupráce můžete kdykoliv měnit. Účtujeme skutečný čas. Jsme opatrní, neslibujeme zázraky. Měříme a ověřujeme, zdali vám spolupráce pomáhá vydělávat. Ke všemu máte plné přístupy. Mluvíme s vámi srozumitelně.

Jaké profese jsou součástí týmu?

Jednotlivec už v dnešní době nedokáže pokrýt šíři internetového marketingu. Proto se opírám o práci webového analytika, specialistky na vyhledávání (SEO), specialisty na správu reklamních kampaní (PPC), copywritera a další profese. Mojí hlavní rolí je kolegy zastřešovat a navzájem propojovat. Rád se také připojím k vašemu existujícímu týmu. Případně vám pomohu sestavit vlastní tým nebo využijeme vaše zaměstnance.

Jaký je postup spolupráce?

  • Zjistím informace o vaší firmě, zákaznících a konkurenci. Poznám vaše vize a plány. Projdeme si vaše aktivity na Internetu.
  • Ověřím současný stav online marketingu. Specialisté zkontrolují své oblasti a vydají doporučení, co by bylo dobré zlepšit.
  • Navrhnu konkrétní plán dalších aktivit. Vysvětlím výhody a nevýhody každého kroku. Pustíme se s týmem do práce. Budeme reportovat průběžný stav a výsledky.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.