Proč nemám souhlas s cookies?
Anonymní data
Sbíraná data v Google Analytics jsou anonymní. Nepoznám z nich: kdo je konkrétní člověk, jak se jmenuje, ve které ulici žije, v jaké firmě pracuje apod. Dokud mi své osobní údaje nepředáte ve formuláři nebo jiným způsobem, neznám vás. Respektuji plně vaše soukromí.
Zhoršení zážitku
Odklikávání souhlasů je uživatelsky nepříjemná záležitost, která zdržuje a otravuje návštěvníky. Respektuji pohodlí mých návštěvníků a nechci vás otravovat zbytečnými souhlasy.
Šetření ekonomiky
Odkliknutí souhlasu trvá zhruba 1 sekundu. Pokud každý měsíc klikne na souhlas s cookies alespoň 40 % Čechů (PDF), jedná se o 3 436 484 sekund. To je neuvěřitelných 954 hodin měsíčně. Mimo to se zbytečně zatěžují počítačové kapacity.
Zátěž pro malé
Povinnost cookie lišty je neúměrná zátěž pro živnostníky a malé firmy. Korporace jako Google, Seznam.cz nebo Facebook si vynutí souhlas pohodlně ve svých podmínkách. Případně využijí toho, že jejich služby používáte po přihlášení.
Jak posuzuje EU osobní údaje?
Evropská unie na svém webu říká: "Osobní údaje, které byly anonymizovány takovým způsobem,
že příslušná osoba již není identifikovatelná, již nejsou považovány za osobní údaje".
Neumím v Google Analytics udělat zpětnou identifikaci konkrétní osoby. V nastavení Google Analytics 4 probíhá i anonymizace označení počítačů (IP adresy).
Ochranu soukromí svých zákazníků a jejich klientů považuji za prioritu. S osobními daty pracuji tak, abych je využíval k příslušnému účelu.
Proč se mnou spolupracovat
Pracuji pro živnostníky,
malé a střední firmy
Zkušenosti jsem získával jako zaměstnanec ESETu a DATARTu. V roli externího specialisty jsem pomáhal značkám VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Je za mnou přes více než 20 let zkušeností s prací pro více než 400 různých firem.
Věřím v systematický
marketing
Marketing vnímám jako souhrn nástrojů. Abychom rozehráli koncert, musíme zapojit ty správné. Jako dirigent neodehraji vše sám, ale spolupracuji se specialisty. Ladíme to: od opravy největších chyb, přes nastavení základů, až po nové nápady / vylepšení.
176 kladných doporučení
a vybrané výsledky
Mám přes 170 písemných referencí. Projekty, které jsem řídil z hlediska marketingu měly prokazatelné výsledky. Je férové dodat, že co se povedlo jiným, nemusí platit pro vás. Záleží na dalších okolnostech: poptávce, stavu ekonomiky a trhu.