Nesbírám osobní údaje

Tento web používá k vyhodnocování marketingu měření Google Analytics. V rámci měření neumím poznat konkrétní osoby. Do vašeho soukromí tedy nijak nezasahuji. Anonymní data používám ke zlepšování svého webu.



Využijte internet na maximum

Proč na svém webu nemám souhlas s cookies?

Anonymní data

Český zákonodárce bohužel nepochopil fungování cokies. Sbíraná data v Google Analytics jsou anonymní. Nepoznám z nich: kdo je konkrétní člověk, jak se jmenuje, ve které ulici žije, v jaké firmě pracuje apod. Dokud mi své osobní údaje nepředáte ve formuláři nebo jiným způsobem, neznám vás. Respektuji plně vaše soukromí.

Zhoršení žážitku

Odklikávání souhlasů je uživatelsky nepříjemná záležitost, která zdržuje a otravuje návštěvníky. Respektuji pohodlí mých návštěvníků a nechci vás otravovat zbytečnými souhlasy. Nepracuji s osobními daty v takové míře, abych vás nějak významně ohrozil a narušil vaše soukromí.

Šetření ekonomiky

Odklikávání souhlasů stojí čas lidí. Odkliknutí souhlasu trvá zhruba 1 sekundu. Pokud každý měsíc klikne na souhlas s cookies alespoň 40 % Čechů (PDF), jedná se o 3 436 484 sekund. To je neuvěřitelných 954 hodin měsíčně. Mimo to se zbytečně zatěžují počítačové kapacity.

Zátěž pro malé

Povinnost cookie lišty je neúměrná zátěž pro živnostníky a malé firmy. Korporace jako Google, Seznam.cz nebo Facebook si vynutí souhlas pohodlně ve svých podmínkách. Případně využijít toho, že jejich služby používáte po přihlášení. Český stát nijak nevyhodnotil, že toto opatření nikomu nepomáhá a jen firmám škodí.

Jak by měla fungovat ochrana osobních údajů?

1. Český stát by měl rozlišovat mezi anonymním profilem uživatele a konkrétními osobními údaji. Nyní považuje za osobní údaj i něco, co je zcela anonymní. A to je špatně.

2. Stát by měl vyhodnotit finanční dopady svého opatření na drobné živnostníky, podnikatele a malé firmy. Nemáme armádu právníků, IT specialistů a hlavně čas, abychom tohle řešili. Přesto nám zavedením cookies povinností vznikají další náklady. Nemůžeme se věnovat rozvoji svých firem. Řešíme něco, co nás nijak neposouvá.

3. Pokud někdo nechce být anonymní formou (!) sledován nebo "pronásledován" reklamou, už dnes si může cookies vypnout v prohlížeči nebo si nainstalovat AdBlock.

4. Ochrana osobních údajů by měla primárně směřovat k velkým subjektům. Případně nechat rozhodnutí na lidech.

Jak pracuji?

Poznáme se

Potřebujeme vědět, kdo je a není váš zákazník. Jaké hodnoty zákazníkům poskytujete? Co je vaše skutečná odlišnost od konkurence? Proč vlastně podnikáte? Máte strategii a taktiku? Nebo děláte věci nahodile? A co všechno jste na Internetu už zkusili?

Najdeme chyby

Mrkneme se spolu na místa, kde vás tlačí bota. Nejdříve musíme uhasit požáry. Pokud na to budou peníze, přizvu si ke spolupráci specialisty na online marketing. Nejsem totiž Brouk Pytlík. Internetový marketing je v dnešní době sakra komplexní záležitost (kde jsou ty časy...).

Vytuníme to

Jakmile máte základy internetového marketingu v pořádku, můžeme začít budovat nové věci. Systematicky, krok za krokem vyladím všechno, co bude dávat smysl. Pestrý mix různých aktivit vám umožní využít Internet na maximum.

Mám přes 95 % spokojených zákazníků. Přečtěte si jejich vyjádření

Michal Martoch

"Je to úžasný člověk, kterému jde nejvíce o spokojenost zákazníka, pro kterého udělá cokoliv."

~ Michal Martoch
Workline.cz

Miroslava Novotná Bittnerová

"Pomohl mi snížit náklady na provoz e-shopu, přivedl nové zákazníky, značně navýšil počet objednávek a hlavně za velmi přijatelné finanční částky, které mají rychlou návratnost."

~ Miroslava Novotná Bittnerová
Astrorozbor.cz

Lukáš Hladeček

"Radim se ve vodách online marketingu pohybuje s impozantní jistotou a přehledem. Jeho argumenty jsou podloženy logikou a zkušenostmi, jeho soudy jsou bez emočního pozlátka. :)"

~ Lukáš Hladeček
grafik a webdesigner