Chcete rychlé výsledky a návratnost investic?

Během více než 20 let praxe a práce na 600 klientech jsem okamžité výsledky zažil velmi vzácně. Vybudování úspěšného podnikání vyžaduje trpělivost.

Radim Hasalík Company

Jak rychle můžete vidět výsledky?

Reklama ve vyhledávačích (PPC)

Reklama ve výsledcích hledání vám může přivést platící zákazníky. Musíte mít ovšem kvalitní produkty či služby. V některých oborech vás mohou překvapit i vysoké náklady a velká konkurenčnost. Nemusí vždy přinést výsledky.


První data obvykle vidíte do týdne. Trend lze zachytit za 14. dní. Je to závislé na oboru a vašem rozpočtu.

Zbožové srovnávače

Na Heureka.cz/sk bude u nového e-shopu trvat, než získáte certifikát Ověřeno zákazníky. Nějakou dobu zabere i ladění ohledně párování zboží. Po vyladění se začnou výsledky dostavovat rychleji.

Viditelnost webu ve vyhledávačích (SEO)

Při zvýšení návštěvnosti z vyhledávání (SEO) se výsledky projeví do tří až šesti měsíců. Ve vysoce konkurenčních oborech (například realitní kanceláře, finanční poradenství, pojištění...) se výsledky nemusí dostavit vůbec. Pokud váš obor nikdo nehledá, čeká vás vzdělávání trhu.

Systematické vyladění marketingu

Nejlepších výsledků dosáhnete kombinací krátkodobých a dlouhodobých kroků. Pomůže vám vyladění všech kanálů online marketingu, odlišnosti od konkurence a dlouhodobé budováním značky. Za tím vším se skrývají stovky hodin poctivé práce.

Proč nelze výsledky garantovat?

Někteří živnostníci a majitelé firem chtějí garanci výsledků. Výsledky online marketingu přitom ovlivňuje řada faktorů, které marketingoví specialisté nemají jak ovlivnit:

  • Stav ekonomiky - ekonomika může růst, stagnovat nebo se dostat do recese. V každém tomto období se spotřebitelé i firmy chovají jinak.
  • Situace na trhu a chování konkurence - na většině trhů existuje konkurence. Postup konkurence (např. agresivní ceny) nelze ovlivnit.
  • Jádro podnikání - marketér nemůže ovlivnit to, jaký obor podnikání si majitel firmy vybral. Nemá vliv ani na hodnoty firmy.
  • Chod firmy - marketér nemůže zasáhnout do procesů, ovlivnit výběr zaměstnanců a často i změnit rozhodnutí majitele.
  • Produkty, služby a nabídka - majitel firmy také často nepouští marketéry do cenotvorby, nabídky a nastavení produktů. Není také možné ovlivnit přímo kvalitu produktu.

Pokud požadujete po marketérovi garanci výsledků, děláte z něj spolumajitele firmy bez rozhodovacích pravomocí. Většinou se ke garanci přistupuje jen po důkladném prozkoumání byznysu zákazníka. Je-li marketing hodně zanedbaný, dosažení výsledků může trvat i několik let.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.