spokojenost zákazníků
s mými službami.
webů, eshopů a dalších
projektů, které jsem dirigoval.
let praxe a sbírání zkušeností od malých po velké projekty.
Co se mi povedlo
pro živnostníky
Růst a noví klienti
V rámci konzultací jsem pomohl desítkám živnostníků ušetřit náklady, někdy i v řádu stovek tisíců korun. Mnou doporučené postupy jim pomohly v získávání nových zákazníků.
Přes 420 zákazníků
Můj online marketing přinesl Adamovi Wojnarovi 97% obsazenosti pronajímaných pokojů ve Velké Británii. Celkově získal 420 zákazníků. Díky transparentnosti s ním vyrazily za prací do Anglie také ženy.
Expanze do měst
Původně malý poskytovatel začínal v jedné vesnici a rozšířil se do 24 vesnic a měst. Odpovídal jsem za zvolenou strategii, název, odlišnost od konkurence, webové stránky a reklamu.
... a pro malé a
střední firmy
Nový název a růst tržeb
Doporučil jsem firmě změnit název e-shopu Nejlevnejsinaradi.com na hrdé ProMistry.cz. Název vyšel jako vítězný v testu, který proběhl s jejich potenciálními zákazníky. Po zapojení týmu specialistů došlo k následnému růstu tržeb (SEO, PPC).
Marketing s výsledky
Převzali jsme s týmem část marketingu značek VEKRA a Otherm. Museli jsme navázat na předchozího dodavatele poměrně rychle a bez výpadků. Vymyslel jsem postup a zajistil uvedení v život. Klientka hodnotila převzetí i další spolupráci pozitivně.
Významný zdroj příjmů
Nově nastavená taktika měla pozitivní dopad na celkové výsledky firmy DATART. Za dobu mého působení se zvýšil obrat na 5,8 miliardy korun. Úspěšně jsme převzali kampaně od agentury, kterou nahradil vlastní vybudovaný tým.
Největší podnikatelské skupiny
Více než 40 000 živnostníků a majitelů firem využívá každý den facebookové skupiny, které jsem vymyslel, založil a spravuji. Ve skupině také proběhlo první živé vysílání v Evropě přímo se zástupci Facebooku. Jako zakladatel skupin jsem byl s pěti dalšími Čechy pozván do Londýna, kde se sešlo 300 vybraných lidí z 24 evropských zemí. Výsledky mojí práce veřejně ocenila viceprezidentka Facebooku, která je druhým nejvýše postaveným člověkem v této sociální síti.
Jak pracuji?
Výsledky díky
systematické práci
S týmem specialistů trpělivě a postupně ladíme marketing. Nejdříve opravíme nalezené chyby. Poté navrhujeme nová vylepšení. Co dává smysl, to měříme. Díky tomu máme doložitelné výsledky.
Řeším priority
majitelů firem
Napojuji se na potřeby majitelů firem a ty propojuji s tím, co chtějí vaši zákazníci. Vaše nápady dávám do souvislostí a navrhuji priority. Hledám nákladově přijatelné cesty.
Spolupracuji se
specialisty
Online marketing se posunul. Jednotlivé oblasti vyžadují zapojení specialistů. Nepracuji proto sám. Jednotlivé odborníky mezi sebou propojuji. Mojí snahou je dosáhnout nejlepších výsledků.