Opravdu chcete optimalizaci pro vyhledávače?
Kdy naposledy si u vás vyhledávač něco koupil? SEO se věnuji už přes 14 let a zatím se mi to nestalo ani jednou. Během naší spolupráce vás povedu k tomu, abychom dělali věci výhradně pro lidi. Na stovkách webů jsem si vyzkoušel, že když to děláte tímto způsobem, výsledky jsou dlouhodobě znát.
SEO bez marketingu nefunguje
Proč by měl zákazník nakoupit právě u vás? Co vás odlišuje od konkurence? Nejen na tyto otázky s vámi budu hledat odpovědi. A nejen s vámi. Rád se zeptám i vašich stávajících zákazníků, pokud mi zprostředkujete kontakt. Každá firma je unikátní. Jestli jste další nudný web nebo eshop jako přes kopírák, jak chcete získat pozornost? O něco podobného se právě teď pokouší další tisícovka firem.
Zvládnete to i sami
Nemusíte být profesí SEO konzultant či agentura. Do jisté míry totiž můžete zvládnout ono "magické" SEO i sami, vlastními silami. V řadě případů je to dokonce i lepší. Protože svůj byznys a zákazníky znáte nejlépe vy. Já o nich vím velké... prostě nic :-). Takže na tom budeme makat společně. Ne, to opravdu neznamená "SEO PR články" a registrace do katalogů. Ne, zapomeňte na psaní nicneříkajících článků pro roboty vyhledávačů. Fakt to děláme pro lidi.
Běh na dlooooooooooooooooooouuuuhoouuu trať
Záračné čudlíky na zapnutí SEO si vymyslely pochybné firmy, které z vás budou jen tahat peníze. To samé platí o analyzátorech, které vám hrdě oznámí číslo vyjadřující "sílu webu". Všechno to jsou nesmysly, které balmutí důvěřivé klienty. Chcete být vidět na místech, kde jsou vaši zákazníci? Chcete, aby vás lidé dobře našli? Budete pro to muset něco udělat. Penězi to neubijete.
Moje výsledky a reference
Nebudu vás ohromovat tím, jakých pozic dosáhli moji klienti ve vyhledávačích. Není to totiž vůbec důležité. Zásadní je obchodní výsledek. Příklad z praxe: k čemu je mi nějaké místo na klíčové slovo "Důvěryhodnost webu"? Umím si změřit, že mi tato aktivita ve vyhledávačích nefunguje. Přesto je úspěšná. Jak to? Ozvěte se mi a já vám ukážu svůj styl práce. Třeba si potom plácneme na spolupráci.
A jestli ne, tak vám snad nasadím brouka do hlavy - a začnete řešit místo "SEO" mnohem zásadnější věci. To magické SEO pak přijde samo. Věřím tomu.
Jak bude probíhat spolupráce?
Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Naše společné snažení může vypadat třeba takto:
- Poznám vaše podnikání a zákazníky - tento krok je nezbytný, protože z něho potom vychází zvolená SEO strategie.
- Vytvoříme společně analýzu klíčových slov - díky tomu zjistíme, zda-li ve vašem oboru zákazníci používají vyhledávání.
- Prověřím váš web a další aktivity na Internetu - je potřeba, abyste vyhledávačům neházeli klacky pod nohy.
- Navrhnu vhodnou SEO strategii - to je taková mapa pro kapitána lodi, abychom měli vizi a mohli se podle ní řídit
- Zajistím realizaci SEO strategie