Jak vám pomůžu?
Ušetříme vám peníze
Marketing by měl být ziskový. Pokud není, je něco špatně. Konzultace s online marketérem nebo specialistou může odhalit slabá místa. Utlumením neefektivních aktivit ušetříte peníze.
Přístup ke znalostem
Přes 600 živnostníků a firem mi umožnilo nahlédnout do nitra jejich podnikání. Pomáhal jsem více než 400 klientům. Členové našich týmů to mají podobně. Získejte k těmto zkušenostem přístup.
Svépomocí nebo
s týmem
Konzultace online marketingu nemusí skončit tím, že pro vás začneme pracovat. Mám pozitivní zkušenost s klienty, kteří jen na základě zpětné vazby vybudovali úspěšná podnikání.
Naplánujeme rozvoj
Na konzultaci můžeme navázat úzkou prací s vaším nebo naším týmem. Když totiž správně propojíte jednotlivé specialisty, může to přinést výsledky.
Jak konzultace probíhá?
V obecné rovině lze poradit vhodný postup i bez předchozí přípravy. Ale každé podnikání je individuální. Ve většině případů bude nutné získat více informací. Bude také potřeba sehnat podklady z vaší strany. Je možné, že vaší situaci nevyřešíme hned na prvním sezení. Každá schůzka je jiná, ušitá na míru vašim potřebám.
- Očekávání a potřeby. Než začneme placenou konzultaci, bude třeba si vyjasnit vaše očekávání a potřeby. Toto vyjasnění neplatíte. Cílem je zjistit, zdali je konzultace opravdu to, co by vám mohlo pomoci.
- Příprava na schůzku. Nad předestřenou situací je potřeba se zamyslet, identifikovat možné hypotézy a udělat si předběžný názor. U složitějších problémů možná bude potřeba zapojit i další specialisty. Možná bude potřeba zapojení i z vaší strany.
- Setkání a úvodní rozhovory. Čím je situace složitější, tím více sezení bude potřeba. Nelze vyloučit, že se problém nepodaří zcela vyřešit. Řadu věcí bude prostě nutné odpracovat v praxi.
- Uvedení do chodu. O problémech můžeme mluvit tisíce hodin, ale bude nám chybět odezva z trhu a data. Konkrétní kroky v online marketingu můžete udělat sami, se svým týmem nebo využít ten náš.
Proč do toho jít s námi?
Je obrovský rozdíl mezi konzultantem školitelem a praktiky. Konzultanti typu "školitelé" tráví většinu svojí praxe výukou nebo na konzultacích. Praxi se dozvídají ze zpětné vazby od účastníků kurzů, případně po ukončení konzultací.
Řadím se mezi praktiky a online marketéři z týmů agentur ParMinut.cz a Neologic.cz jsou na tom podobně. 99 % času trávíme prací pro klienty, velmi vzácně školíme a přednášíme na konferencích.
Díky úzké vazbě na praxi a přesahu umím předložit řešení, které předchozí konzultanti neviděli. Protože mám za sebou práci pro 400 klientů, dovedu vás upozornit na případná rizika. Současně znám mnoho alternativních řešení a postupů, jak se můžete dobrat ke kýženým výsledkům.
V minulosti jsem také provozoval vlastní blogovací systém, IT magazín a další projekty. Jako zaměstnanec se mi poštěstilo být součástí značek ESET, DATART a externě Seznam.cz, SIKO Koupelny a mnohých dalších.
Poraďte se nejdříve nezávazně
Než otevřete peněženku, potřebuji znát vaše očekávání a potřeby, ozvěte se mi pro nezávaznou úvodní konzultaci.
"Překvapilo nás, jak jste během půl hodiny věděl, co se mezi námi děje a co to znamená pro naši firmu. Jste chytrý, upřímný, umíte rychle nasávat širší souvislosti a vytahujete z nich, co je tady a teď třeba. To všechno se nám bude hodit, když naši spolupráci nastartujeme. "
"P. Hasalík se mě „jen“ správně vyptával a zrcadlil mi mé podnikatelské počínání. Neradil, nementoroval, v rozhovorech jen občas zmínil svůj podnikatelský příběh. Druhé jednání bylo věcné a konkrétní, a vycházelo z pečlivých poznámek p. Hasalíka z prvního jednání. Takhle se to má dělat, toto je profesionální poradenství."
"Podíval se na náš web, řekl co je špatně, kde je prostor pro zlepšení a jednoduše nám poradil. Donutil mě se zamyslet do hloubky a změnit úhel pohledu na celé naše podnikání včetně webu."
Proč se mnou spolupracovat
Online marketing
je moje vášeň
Znáte někoho jiného, kdo by nadšeně dával dohromady nejrozsáhlejší metodiku o důvěryhodnosti webu nebo průvodce online marketingem? Svým oborem žiju.
Testuju na
vlastní kůži
Rád zkouším nové postupy na vlastním podnikání. Takto třeba vznikla největší skupina pro živnostníky na Facebooku.
Mám zkušenosti
a hlavně výsledky
Pokud máte kvalitní produkt, umím vám pomoci. Přivedu vám na web ty správné lidi. Vyprodal jsem kapacity pro Huradosveta.cz. Obchod Šetřílek jsem dostal z nuly na 2. největšího prodejce náplní v ČR.