Reference, zkušenosti zákazníků a zaměstnavatelů
"Spolupráce probíhá plně na profesionální úrovni. Radim Hasalík plní veškeré úkoly včas a s maximální kvalitou. Výborně se orientuje na internetovém trhu a je také velmi kreativní."
Josef Šíma
produktový ředitel, Seznam.cz, a. s."Na spolupráci s Radimem oceňuji zejména jeho nikdy nekončící příval nových nápadů, trendů a vylepšení."
Jaroslav Fabián
marketingový ředitel ESET software, spol. s r.o. (zaměstnavatel)"Na Radimovi jsem nejvíce oceňoval jeho profesionalitu, jeho přístup, jeho nápady a snahu nalézt vždy to nejlepší řešení. Velmi pozvedl online tým v Datartu a to nejen tím, jak tvrdě a poctivě pracoval, ale i jeho chováním ke kolegům. Jeho pozitivní přístup byl nakažlivý a i díky tomu se s Radimem velmi dobře pracovalo a na každé setkání s ním jsem se těšil. Pokud sháníte do týmu hráče Radimova typu, vřele doporučuji."
Tomáš Balík
obchodní ředitel a později CEO DATART"Na základě dřívějších zkušeností jsme zastávali názor, že internetoví konzultanti pouze opakují stará známá fakta s cílem dostat z klienta co nejvíc peněz. Spolupráce s Radimem Hasalíkem mě příjemně zaskočila a změnila tento náš pohled. Po spuštění nové aplikace e-shopu nás upozornil na chyby spojené s přechodem, pojmenoval nedostatky ve sledování efektivity kampaní i nového systému a doporučil prvky, které bychom měli do stránek implementovat. Díky jeho radám jsme zvýšili konverzi příchozích návštěvníků v poměru k objednávkám a uvědomili jsme si chyby v návrhu webu, které jsme dříve neviděli."
Zdeněk Polách
ředitel internetového obchodu, Bontonland"I díky diskuznímu fóru Radima Hasalíka se rozšířila čtenářská skupina mé knihy během tří let na desetitisíce čtenářů. S Radimem se dobře spolupracuje. Je spolehlivý a rychlý."
Tomáš Baránek
autor knihy Jak sbalit ženu a spolumajitel Jan Melvil Publishing"Za občanské sdružení Khanova škola jsem v říjnu 2012 požádala Radima Hasalíka o pomoc se zviditelněním výukového webu na sociálních sítích. Vše, co děláme, je založeno na dobrovolnictví a proto mě potěšila i překvapila rychlá a pozitivní odpověď. Radim začal aktualizovat náš Facebook.Stránka ožila, dozvěděli se o nás mnozí noví a aktivní fanoušci a my se pro změnu dozvěděli mnoho dobrých rad z on-line marketingu. Radim s námi aktivně spolupracoval 5 měsíců a posunul nás dopředu. Děkujeme."
Markéta Matějíčková
koordinátorka občanského sdružení Khanova škola
"Se společností Neologic spolupracujeme půl roku, za tu dobu se osvědčila a zařadila se mezi spolehlivé dodavatele našich značek VEKRA a OTHERM. Pro značku VEKRA zajišťují nákup PPC reklamy v ČR i SR, reklamy na FB a SEO aktivity.
Pro značku OTHERM pak nákup PPC reklamy a SEO aktivity jak pro mateřský web, tak rozsáhlou síť externích partnerů OTHERM ve všech regionech ČR.
Zejména oceňuji, jak rychle a s důrazem na kontinuitu dokázali profesionálové z Neologic převzít veškeré dosavadní aktivity. Rychle se zorientovali v problematice a specifikách obou značek a navrhli vylepšení, která se osvědčila.
V požadovaném čase pak komplexně zajistili dohodnuté komunikační aktivity.
Díky Neologic a jejich velmi systematickému přístupu k evidenci, organizaci práce i veškerých aktivit můžeme lépe plánovat a mít i náklady pod stálou kontrolou.
Zásadní je, že se s nimi velice dobře jedná, vždy se snaží najít řešení s důrazem na optimální čerpání prostředků. Je pro nás důležité, abychom spolupracovali s dodavateli, kteří chápou specifické potřeby našich značek a jejich koexistenci na silně konkurenčním trhu oken a dveří. Specialisté z Neologic se v tomto směru osvědčili. Cenné je i to, že dokázali zajímavým způsobem využít pro naše značky své bohaté zkušenosti z jiných produktových oblastí. Rádi budeme s Neologic spolupracovat i nadále."