Reference, zkušenosti zákazníků a zaměstnavatelů

"Spolupráce probíhá plně na profesionální úrovni. Radim Hasalík plní veškeré úkoly včas a s maximální kvalitou. Výborně se orientuje na internetovém trhu a je také velmi kreativní."

Josef Šíma

produktový ředitel, Seznam.cz, a. s.

"Na spolupráci s Radimem oceňuji zejména jeho nikdy nekončící příval nových nápadů, trendů a vylepšení."

Jaroslav Fabián

marketingový ředitel ESET software, spol. s r.o. (zaměstnavatel)

"Na Radimovi jsem nejvíce oceňoval jeho profesionalitu, jeho přístup, jeho nápady a snahu nalézt vždy to nejlepší řešení. Velmi pozvedl online tým v Datartu a to nejen tím, jak tvrdě a poctivě pracoval, ale i jeho chováním ke kolegům. Jeho pozitivní přístup byl nakažlivý a i díky tomu se s Radimem velmi dobře pracovalo a na každé setkání s ním jsem se těšil. Pokud sháníte do týmu hráče Radimova typu, vřele doporučuji."

Tomáš Balík

obchodní ředitel a později CEO DATART


"Na základě dřívějších zkušeností jsme zastávali názor, že internetoví konzultanti pouze opakují stará známá fakta s cílem dostat z klienta co nejvíc peněz. Spolupráce s Radimem Hasalíkem mě příjemně zaskočila a změnila tento náš pohled. Po spuštění nové aplikace e-shopu nás upozornil na chyby spojené s přechodem, pojmenoval nedostatky ve sledování efektivity kampaní i nového systému a doporučil prvky, které bychom měli do stránek implementovat. Díky jeho radám jsme zvýšili konverzi příchozích návštěvníků v poměru k objednávkám a uvědomili jsme si chyby v návrhu webu, které jsme dříve neviděli."

Zdeněk Polách

ředitel internetového obchodu, Bontonland

"I díky diskuznímu fóru Radima Hasalíka se rozšířila čtenářská skupina mé knihy během tří let na desetitisíce čtenářů. S Radimem se dobře spolupracuje. Je spolehlivý a rychlý."

Tomáš Baránek

autor knihy Jak sbalit ženu a spolumajitel Jan Melvil Publishing

"Za občanské sdružení Khanova škola jsem v říjnu 2012 požádala Radima Hasalíka o pomoc se zviditelněním výukového webu na sociálních sítích. Vše, co děláme, je založeno na dobrovolnictví a proto mě potěšila i překvapila rychlá a pozitivní odpověď. Radim začal aktualizovat náš Facebook.Stránka ožila, dozvěděli se o nás mnozí noví a aktivní fanoušci a my se pro změnu dozvěděli mnoho dobrých rad z on-line marketingu. Radim s námi aktivně spolupracoval 5 měsíců a posunul nás dopředu. Děkujeme."

Markéta Matějíčková

koordinátorka občanského sdružení Khanova škola

"Se společností Neologic spolupracujeme půl roku, za tu dobu se osvědčila a zařadila se mezi spolehlivé dodavatele našich značek VEKRA a OTHERM. Pro značku VEKRA zajišťují nákup PPC reklamy v ČR i SR, reklamy na FB a SEO aktivity. Pro značku OTHERM pak nákup PPC reklamy a SEO aktivity jak pro mateřský web, tak rozsáhlou síť externích partnerů OTHERM ve všech regionech ČR.

Zejména oceňuji, jak rychle a s důrazem na kontinuitu dokázali profesionálové z Neologic převzít veškeré dosavadní aktivity. Rychle se zorientovali v problematice a specifikách obou značek a navrhli vylepšení, která se osvědčila. V požadovaném čase pak komplexně zajistili dohodnuté komunikační aktivity. Díky Neologic a jejich velmi systematickému přístupu k evidenci, organizaci práce i veškerých aktivit můžeme lépe plánovat a mít i náklady pod stálou kontrolou.

Zásadní je, že se s nimi velice dobře jedná, vždy se snaží najít řešení s důrazem na optimální čerpání prostředků. Je pro nás důležité, abychom spolupracovali s dodavateli, kteří chápou specifické potřeby našich značek a jejich koexistenci na silně konkurenčním trhu oken a dveří. Specialisté z Neologic se v tomto směru osvědčili. Cenné je i to, že dokázali zajímavým způsobem využít pro naše značky své bohaté zkušenosti z jiných produktových oblastí. Rádi budeme s Neologic spolupracovat i nadále."

Ing. Jaroslava Dlouhá

Marketing manager VEKRA a Otherm

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.