Co získáte za výhody
Úspora času a nákladů
Získejte nejpoužívanější nástroj pro webovou analytiku Google Analytics 4, který je zdarma. Zároveň svůj čas věnujte rozvoji firmy. O zbytek se postaráme my.
Náskok proti konkurenci
Pokud používáte data a vaše konkurence nikoliv, získáváte nečekanou konkurenční výhodu. To samé ale platí i naopak.
Růst nebo udržení pozice
Dopady správného použití webové analytiky mohou mít vliv na vaše finanční výsledky. Pokročilejší datová analytika dodá podklady pro strategická rozhodnutí.
Flexibilita
Žádné závazky. Můžeme vám jen nastavit měření. Nebo vám ukážeme, co byste mohli sledovat v Google Analytics 4. Případně nachystáme automatické reporty, které mohou fungovat bez nás.
Kdy se webová analytika řeší?
Z praxe vím, že živnostníci a firmy měření svého webu / e-shopu řeší většinou jako poslední. V krajním případě web neměří vůbec. U webové analytiky ale platí: co nezměříte dnes, nezměříte už nikdy. Důležité je tedy vše správně nastavit. Pokročilejší reportování můžete vyřešit kdykoliv později.
Jaký je postup spolupráce?
- Zjistíme, proč vlastně chcete webovou analytiku řešit. Ověříme vaše očekávání. Protože ne vždy lze z dat vyčíst všechno.
- Podle zjištěných informací vám doporučíme vhodný postup. Většinou děláme jako první audit nastavení. Následně opravujeme chyby.
- Chcete-li se rovnou vrhnout do pokročilejšího vyhodnocování, připravíme pro vás odpovídající reporty.
"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."
Proč se mnou spolupracovat
Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy
Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.
Věřím v systematický
marketing
V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.
Mám výsledky
napříč různými trhy
Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.