Redesign firemního webu / e-shopu

Někdy je cenově výhodnější upravit firemní web, než vytvářet nové stránky. Pomůžeme vám při úpravách.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Úspora nákladů

Nemusíte mít nový web. Většinou pomůže úprava. Navíc po úpravě můžete mít výsledky mnohem rychleji. Tvorba nového webu trvá delší dobu než redesign.

Náskok proti konkurenci

Pokud vaše konkurence zaspala, úpravy webu vám umožní získat proti nim náskok. Naopak jestli jste zapsali vy, redesign bývá většinou rychlejší.

Dopady na další části firmy

Z redesignu webu mohou těžit další oddělení ve firmě. Je to také příležitost pro revizi celého marketingu. A ve finále to ocení i vaši potenciální zákazníci.

Flexibilita a férový přístup

Úpravy můžeme rozfázovat na delší období. Oproti vzniku zcela nového webu si tak můžete na další úpravy průběžně vydělávat.

Jak probíhá redesign webu / e-shopu?

Do úprav webu / e-shopu se zapojují různé profese. Některé z nich lze vynechat, ale může to mít dopad na výsledky.

  • Zjistíme vaše očekávání a potřeby. Proč uvažujete o změnách svého webu? Jaké všechny části webu potřebujete upravovat? Co čekáte, že nastane po úpravách? Ověření je důležité, abychom byli naladěni na stejnou vlnu.
  • Stanovíme priority a prověříme současný web / e-shop. Je možné, že nebudeme upravovat všechno. Podíváme se na také na hlubší souvislosti a prozkoumáme celý váš web / e-shop. Cíl: odhalit možné příležitosti pro změny.
  • Vybereme vhodné řešení a postup. Úpravy webu / e-shopu jdou dělat mnoha různými způsoby. Změny se mohou testovat a prověřovat jejich finanční přínos na vaše výsledky.
  • Postupujeme podle kontrolních bodů. Pár webů / e-shopů jsme už upravili. Máme proto vlastní postup, který nám umožní nezapomenout na klíčové věci.
  • Po spuštění webu / e-shopu následuje rozvoj. Jakmile úprav skončí, měl by ideálně následovat rozvoj vašeho online marketingu.

Kdy spolupracovat jen s vývojáři?

Zapojení všech marketérů může redesign webu / e-shopu prodražit. Jejich práce nemusí přinést výsledky. Někdy se proto redesign nemusí vyplatit.

  • Máte na redesign webu / e-shopu malý rozpočet. Dílčí úpravy se mohou rozložit na delší odbdobí. Poraďte se nezávazně, jestli zapojit marketéry.
  • E-shop / web technologicky zastaral nebo je tam jiná překážka. Příliš starý redakční systém, zastaralé řešení nebo dokonce závislost na současném dodavateli, bez kterého nemůžete změnit udělat. V takovém případě většinou není redesign vhodný. Poraďte se nezávazně.
  • Web / e-shop neslouží jako zdroj zákazníků. V případě, že využíváte obchodníky v terénu nebo neočekáváte nové zákazníky z webu / e-shopu, investice by patrně nedávala smysl. Poraďte se nezávazně, jestli je to tento případ.
  • Potřebujete redesign webu / e-shopu rychle. Přestože redesign může probíhat rychleji než vznik nového webu, některé termíny jsou jasně dané. Stále může jít o práci, která bude trvat několik měsíců. Existují však nouzové varianty, poraďte se nezávazně.
  • Nejste konkurenceschopní a nesplňujete standardy trhu. Ani úpravy stávajícího webu nemusí vyřešit problém, který se týká jádra podnikání. Ozvěte se mi pro možnosti řešení.

Proč upravovat web / e-shop s námi?

Rádi vám dodáme pouze vývojáře. Stejně tak můžeme doplnit váš stávající tým pouze o marketéry.

Tým marketérů a vývojářů už vytvořil nebo upravil stovky webů / e-shopů. Spolupráce je ovlivněna předchozími zkušenostmi z webů / e-shopů jako ESET, DATART, SIKO Koupelny, ale i menších jako Připojen.cz, TT Čokoláda, Ema má mísu, Homing.cz, Kwenda.cz a dalších. Tým 40 specialistů agentur ParMinut.cz a Neologic.cz, které jsem spoluzaložil, se skládá zejména ze zkušených specialistů.

Při úpravě webu / e-shopu neřešíme jen vývoj, ale úzké propojení s marketingem. Výsledkem redesignu by měl být web / e-shop, který podporuje firmu a přispívá k získávání zákazníků. Současně se snažíme nevytvářet závislost na nás jako na dodavateli. S upraveným webem / e-shopem tak můžete přejít k libovolnému dodavateli.


Vstupní konzultace zdarma

Úpravy webu / e-shopu mohou být klíčovou událostí ve vašem podnikatelském životě. Ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.

"O můj web se postaralo hned několik lidí od copywriterky, grafika po UX specialistu a všechno do sebe hezky zaklaplo. Výsledkem je přehledný a funkční e-shop. Skvělé je, že si klient na začátku nastaví budget a podle toho se dál pracuje, takže na změnu dosáhne každý, i ten nejmenší živnostník."

Barbora Diduchová majitelka e-shopu a obchodu s keramikou

"S virtuálním marketingovým oddělením naše firma spolupracuje k naší plné spokojenosti už téměř 2 roky. Za tu dobu jsme společně ušli velký kus cesty a věřím, že ještě větší kus je před námi. Oceňuji kromě vysoké profesionality také obrovské zaujetí pro věc, nekompromisní orientaci na zákazníka, schopnost zvládat zákaznické vrtochy a potíže a hlavně – srdce na správném místě! Děkuji a těším se."

Petr Picmaus majitel Homing.cz

"Tým nám pomáhal, aby náš web byl lépe dohledatelný ve vyhledávačích (SEO). Byli k dispozici našemu webovému vývojáři. Dohlíželi na vznik celého webu. Díky jejich práci web získal větší návštěvnost, než byla v předchozím roce. Mimo to nám poradili, jak dále pracovat s webem po spuštění. Služby Neologicu můžeme doporučit. "

Bc. Tomáš Trojánek majitel Primeservis.cz

Spuštěním stránek to nekončí

Stáhněte si praktický přehled aktivit, které můžete dělat na Internetu po spuštění webu / e-shopu.

Uložit

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.