Co získáte za výhody
Úspora nákladů
Drátěný model (wireframe) se používá pro ověření zadání. Pro další členy týmu je srozumitelnější, než textový popis stránek. Také slouží k testům na lidech. Šetří náklady. Předělání grafiky, kódu stránek a programátorské úpravy by byly mnohem dražší.
S citem pro uživatele
Nákresy webu navrhuje specialista na použitelnost webu (UX). Díky tomu se další profese nevydají špatným směrem. Grafik ví, co přesně má nakreslit. Textař bude znát požadovaný rozsah budoucího obsahu. Kodér a programátor mohou odhadnout časovou náročnost webu.
Finanční přínos testů
Nákresy webu nebo interaktivní protyp můžeme otestovat na lidech. Díky tomu lze odhalit případné chyby v návrhu. Jejich včasnou opravou docílíme spuštění odladěného webu. To se pozitivně projeví na příjmech.
Flexibilita při tvorbě wireframe
Drátěný model může pokrývat pouze klíčové části webu. Případně lze stanovit priority a některé části zcela vynechat. Může se také vyjít z existujících vzorů jiných webových stránek.
Jak probíhá vznik wireframe?
Specialista na použitelnost webu (UX) si vyslechne vaše záměry. Položí vám spousty otázek. Potom se zavře na několik hodin nebo dní do kanceláře. Bude kreslit v programech Pencil Project, Axure či jiném nástroji. Vzniklý nárčtek webu doplní komentářem nebo zadáním pro vývojáře. Následně vám vše předloží ke kontrole.
Kdy není nákres webu potřeba?
- Pokud máte na web opravdu malý rozpočet nebo jde o opravdu jednoduchý web, wireframe se vynechává.
- Při drobných úpravách existujícího webu často stačí textový popis úprav.
- Pokud používáte online nástroj typu Webflow.com, Solidpixels.cz nebo jiný "klikací nástroj". Návrh lze totiž vytvořit přímo v tomto nástroji.
Potřebujete pro svůj projekt wireframe? Ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.
"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."
Proč se mnou spolupracovat
Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy
Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.
Věřím v systematický
marketing
V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.
Mám výsledky
napříč různými trhy
Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.