Marketingová strategie pro živnostníka nebo firmu

Máte obchodní cíle a potřebujete je přetavit do konkrétních kroků? Chcete, aby vznikl sehraný marketing?

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Vliv na úspěch firmy

Dobře postavená marketingová strategie může mít pozitivní dopady na finanční výsledky vaší firmy. Poskytuje vám navigaci pro důležitá rozhodování. Slouží pro všechny zapojené specialisty. Mohou se o ní opírat i vaši zaměstnanci.

Náskok proti konkurenci

Většina majitelů nosí svojí strategii v hlavě. Když jí zhmotníte a začnete používat, můžete získat zajímavou konkurenční výhodu. Veškeré aktivity totiž můžete ověřovat vůči strategii.

Dopady na další části firmy

Zavedení a aktivní používání marketingové strategie vede k tomu, že firma je vůči zákazníkům čitelnější a jasnější. Jednotlivé kroky jsou navzájem úzce propojeny.

Flexibilita a férový přístup

Základní marketingovou strategii si můžete vytvořit pod naším vedením sami. Jen samotná strategie vám ovšem nepomůže. Klíčové je následné řešení v praxi.

Vznik marketingové strategie

Marketingová strategie vzniká v úzké spolupráci s majitelem firmy nebo živnostníkem. Její finální podobu ovlivňuje váš celkový rozpočet na tento krok.

  • Zjistíme vaše očekávání a potřeby. Někdy je efektivnější rovnou zasáhnout do běžících aktivit online marketingu. Strategie může přijít na pořad dne až zpětně.
  • Ověříme vaše obchodní cíle a priority majitelů. Strategie nesmí stát osamoceně. Musí se napojovat přímo na potřeby a priority majitelů.
  • Vybereme vhodné řešení a postup. Strategii lze vytvořit a používat mnoha různými způsoby. Vybereme pro vás ten nejvhodnější. Součástí postupu může a nemusí být analýza situace, ověření konkurence a marketingové výzkumy.
  • Vznik strategie a její uvedení do praxe. Marketingová strategie by nikdy neměla končit prostým dokumentem, ale vždy je potřeba stanovit další akční kroky.

Kdy je nevhodné řešit marketingovou strategii?

Vznik marketingové strategie vám může vzít energii, čas a vyžadovat investici. Někdy se vyplatí nejdříve zasáhnout do existujících marketingových aktivit.

  • Máte špatné jádro podnikání. Na špatných základech nelze stavět úspěšnou marketingovou strategii. Základní jádro podnikání musí být v pořádku. Poraďte se nezávazně, jeslti je to tento případ.
  • Ztrácíte peníze kvůli nevýhodným aktivitám. Zdroje zvýšených nákladů mohou být nevyladěné reklamní kampaně nebo dokonce nevhodné aktivity. Před marketingovou strategií můžeme udělat revizi a vybrané aktivity upravit.
  • Potřebujete výsledky rychle. Ať už se potápíte ve ztrátě nebo nerostete, potřebujete rychle přejít do akce. Můžeme se zkusit zaměřit na výkonnostní online marketing. Poraďte se nezávazně.
  • Nejste konkurenceschopní a nesplňujete standardy trhu. Samotná marketingová strategie vás nemusí zachránit. Možná bude nutné zasáhnout i do podnikatelského nápadu. Ozvěte se mi pro možnosti řešení.

Proč s námi?

Tým 40 specialistů agentur ParMinut.cz a Neologic.cz, které jsem spoluzaložil, se skládá ze zkušených specialistů. Umíme spojit naše zkušenosti a najít pro vás nejvhodnější řešení vaší situace.


Vstupní konzultace zdarma

Vznik marketingové strategie je zásadní událost v životě podnikatele nebo firmy. Ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.

"O můj web se postaralo hned několik lidí od copywriterky, grafika po UX specialistu a všechno do sebe hezky zaklaplo. Výsledkem je přehledný a funkční e-shop. Skvělé je, že si klient na začátku nastaví budget a podle toho se dál pracuje, takže na změnu dosáhne každý, i ten nejmenší živnostník."

Barbora Diduchová majitelka e-shopu a obchodu s keramikou

"S virtuálním marketingovým oddělením naše firma spolupracuje k naší plné spokojenosti už téměř 2 roky. Za tu dobu jsme společně ušli velký kus cesty a věřím, že ještě větší kus je před námi. Oceňuji kromě vysoké profesionality také obrovské zaujetí pro věc, nekompromisní orientaci na zákazníka, schopnost zvládat zákaznické vrtochy a potíže a hlavně – srdce na správném místě! Děkuji a těším se."

Petr Picmaus majitel Homing.cz

"Tým nám pomáhal, aby náš web byl lépe dohledatelný ve vyhledávačích (SEO). Byli k dispozici našemu webovému vývojáři. Dohlíželi na vznik celého webu. Díky jejich práci web získal větší návštěvnost, než byla v předchozím roce. Mimo to nám poradili, jak dále pracovat s webem po spuštění. Služby Neologicu můžeme doporučit. "

Bc. Tomáš Trojánek majitel Primeservis.cz

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.