Co získáte za výhody
Ušetříme vám čas
Budeme-li psát za vás, ušetříme vám čas. Můžete se věnovat rozvoji firmy. Mám ve svém týmu copywritery, kteří připravují čtivé prodejní texty. Úpravou existujících textů lze snížit náklady.
Podpora prodeje
Když už něco tvoříme, děláme to pro čtenáře vašeho webu / e-shopu. Vždy sledujeme hlavní cíl: aby texty pomohly prodat vaše zboží nebo služby. Většinou to funguje.
Odlišnost od konkurence
Vaše konkurence zanedbává čtivý a přínosný obsah? Na sociálních sítích nebo v blogu se snaží prodávat? Máte šanci dělat věci jinak a získat proti nim náskok.
Dlouhodobý marketing
Obsahový marketing je součástí dlouhodobého marketingu. Slogany a čistě prodejní texty na web zase mohou výrazně pomoci lidem, aby se rozhodli právě pro vás.
Jak to probíhá v praxi?
Můžeme psát fungl nový obsah nebo jen upravovat stávající (copyedit). Než začneme psát texty, musí proběhnout pár nezbytných kroků:
- Zjištění potřeb a očekávání. Je potřeba si vyjasnit, co od textů čekáte a jaký cíl by měly plnit. Kdo je bude číst? Jaké má tato skupina společné vlastnosti a hodnoty? Chcete vytvořit nové texty nebo vám stačí upravit stávající? Klíčové je také domluvit rámec spolupráce a zejména rozpočet.
- Získání podkladů. Bez vašeho zapojení nevznikne dostatečně fundovaný a přínosný obsah. Nouzově sice můžeme vytěžit existující texty z webu, ale opravdu chcete vypadat jako x-tá kopie?
- Psaní a korektury. Málokdy se povede napsat dostatečně dobrý text na první dobrou. Většinou musí proběhnout korekce z vaší strany.
Kdo texty píše?
Jako marketér mám k obsahu blízko. Pro klienty a zaměstnavatele jsem v minulosti vymýšlel názvy. Stojím třeba za názvy DvojKlik.cz, NemámeRádiViry.cz pro ESET, Připojen.cz, HuráDoSvěta.cz atd. Psal jsem do řady médií včetně Lidových Novin, časopisu Score a magazínu Lupa.cz. Texty pro klienty však nechávám na profesi, která se nazývá copywriter.
Kdy copywriting nefunguje?
Pouze čtivý a obsahově správný text vás nezachrání. Praxe ukazuje, že v těchto případech nelze očekávat výsledky:
- Zanedbali jste marketing. Možná si myslíte, že dobře napsaný text svede zázraky. Obsah je jen jedna část marketingu. Bez přitažlivého a žádaného produktu / služby nic neprodá. Chybějící návštěvnost webu nedoženete tím, že budou stránky / e-shop čtivější. Je to váš případ? Ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.
- Máte nízký rozpočet. Název nebo chytlavý slogan nevznikne do hodiny. Vytvoření kompletních textů pro web / e-shop je záležitost spíše desítek až stovek hodin. Najdeme jiné řešení, ozvěte se mi.
- Nechcete se zapojit. Bez vaší účasti to nepůjde. Nejsme odborníci na váš obor podnikání.
Poraďte se nezávazně
Uvažujete o využití textaře? Ozvěte se úvodní nezávaznou konzultaci.
"Děkuji za komplexní práci, kterou jste odvedl při vkládání informací o projektu Kholod."
"Radim mi pomohl tam, kde jsem tápala. Naučil mě prodávat sebe a tím i svou službu. Díky tomu se mé jméno stalo značkou. Tu samotnou práci neodvedl zcela za mě, vedl mě z dálky a tím mi dal opravdu mnoho. Přesně tak jsem to chtěla a on má očekávání naplnil. S jeho pomocí mé podnikání značně vyrostlo. Jeho přístup je velmi lidský, férový, vynalézavý a houževnatý. Radim umí vést a zároveň se s ním skvěle spolupracuje. Má dostatek zkušeností, kontaktů a z vlastní zkušenosti mohu napsat, že umí pomoci i s neobvyklými projekty."
Proč se mnou spolupracovat
Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy
Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.
Věřím v systematický
marketing
V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.
Mám výsledky
napříč různými trhy
Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.