Co získáte za výhody
Úspora nákladů
Některá témata už mám předem připravené. Pokud se je rozhodnete využít, získáte individuální školení za běžnou cenu. Nabízím také formát workshopu, který se více podobá konzultaci než školení. Je opět cenově výhodnější než příprava kurzu na míru.
Přístup ke
znalostem
Jsem hlavně člověk z praxe. Školení v současnosti nezabírají více než 1 % mojí práce. Pomáhal jsem 600 firmám, pracoval pro Seznam.cz, DATART, ESET, SIKO Koupelny, VEKRA a další klienty.
Dopady na vaše podnikání
Doporučené postupy ze školení můžete rovnou použít ve vašem podnikání. Mám zákazníky, kteří už jen z konzultace čerpali několik následujích let.
Přínos pro účastníky
Z dotazníku na dosavadní účastníky vyplývá vysoké hodnocení přínosu a spokojenosti. Z celkem 56 odpovědí byl pouze jeden účastník školení nespokojený.
Jaká témata se můžete dozvědět?
V rámci mého školení online marketingu vám propojím všechny oblasti online marketingu. Naučím vás rozpoznávat důležité priority. Projdeme si práci s čísly, takže se vyhnete nevýhodné spolupráci. Upozorním vás na všechny slepé cesty, které by vás stály zbytečně peníze.
Mám zkušenosti s vedením týmu i dodavatelů. Ukáži vám, jak si nastavit chod marketingového oddělení. Majitelům firem vysvětlím, co byste měli hlídat a vědět.
Oblasti probírané na školení
- Základy online marketingu.
- Základy měření a Google Analytics.
- Vyhodnocování internetových kampaní.
- Využití sociálních sítí (Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter...) pro podporu podnikání
- Vliv internetových vyhledávačů na váš byznys (SEO)
- Jak najít chyby na svém webu (použitelnost)
- Testování internetových stránek s lidmi i bez nich (A/B testování, uživatelské testování)
Školy a neziskové organizace mají přednášky zcela zdarma. Při osobní účasti mimo Olomouc se pouze proplácí jízdné a ubytování.
Chcete uspořádat kurz online marketingu ve vaší firmě? Ozvěte se mi a domluvíme se na možnosti spolupráce.
"Velmi kvalitní přednáška o Google Analytics nabitá informacemi a podaná srozumitelnou formou i pro méně zkušené uživatele."
"Velice interaktivní, praktická a poučná přednáška, která poskytla příjemný náhled do správného designu webovek. Bylo to velice profesionální."
"Přednáška byla skvěle postavená na propojení teorie s praktickými ukázkami. Nyní už vím, jak náš web zlepšit, aby se pro uživatele stal ještě použitelnějším."
Proč se mnou spolupracovat
Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy
Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.
Věřím v systematický
marketing
V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.
Mám výsledky
napříč různými trhy
Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.