Vyhodnocení měření návštěvnosti webu

Google Analytics 4 může o vašem podnikání prozradit užitečné informace. Ty pak využijete pro strategická rozhodnutí.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Úspora času a nákladů

Při svépomocném vyhodnocení můžete udělat chyby a nesprávná rozhodnutí. Nemusíte studovat Google Analytics 4, svěřte se do péče webového analytika.

Přístup ke
znalostem

Náš tým 40 specialistů dokáže ověřit různé hypotézy napříč klíčovými obory online marketingu. Úzce vše můžeme propojit s vyhodnocením návštěvnosti webu.

Růst nebo udržení pozice

Po vyhodnocení návštěvnosti webu získáte obvykle doporučení, které kroky dávají ve vaší situaci smysl. Po realizaci těchto kroků může dojít k nárůstu nebo udržení vaší pozice.

Flexibilita a férový přístup

Klidně vám uděláme jen zhodnocení dat z Google Analytics 4. Nenutíme vás k další spolupráci, ani vás nezavazujeme paušálem.

Kdy řešit vyhodnocení webové analytiky?

Při práci s Google Analytics 4 platí pravidlo, že nemáte chodit jen tak prohlížet reporty. Je možné, že tam náhodou na něco narazíte. Ale správně si musíte stanovit hypotézy. A ty se snažíte ověřit v Google Analytics 4.

Příklady otázek


  • Jak moc jsme závislí na placené reklamě? Jak jsou na tom další neplacené aktivity?
  • Vyplatila se nám investice do reklamní kampaně?
  • Jaký je trend u placené reklamy? Daří se nám dlouhodobě dodržovat stejnou ochotu dokončení objednávky (konverzní poměr)?
  • Odkud dostáváme nejvíce poptávek?
  • Jaká stránka nejvíce odrazuje návštěvníky webu / e-shopu? Která stránka způsobí, že při procházení webu z ní odejde nejvíce lidí?
  • Na kterých stránkách bychom měli zviditelnit naší aktuální promoakci?


Co všechno lze vyčíst z Google Analytics 4?


  • Jaké sekce vašeho webu odrazují návštěvníky a potenciální zákazníky.
  • Které internetové kampaně nefungují a proč.
  • Jaké vaše akce na internetu dávají smysl a co naopak nedělat.
  • Jak ovlivňují vaše podnikání internetové vyhledávače.
  • Jestli správně měříte jednostránkový web.
  • A další...

Co s tím?

Zjištěné nedostatky můžeme opravit, začít testovat na lidech nebo ověřovat dalším měřením. V případě nutnosti vám pomohu s výběrem specialistů na webovou analytiku.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.