Školení a kurzy: Google Analytics 4

Přizpůsobím obsah kurzu Google Analytics 4 na míru vašim potřebám. Zkušenosti ze školení pro majitele a specialisty online marketingu.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Úspora nákladů

Obsah vybraných školení mám už předem připravený. V případě využití získáte kurz Google Analytics 4 za běžnou cenu. Můžete také zvážit workshop, kdy společně konzultujeme konkrétní situaci.

Znalosti a praxe

Mám za sebou praxi. Neškolím více než 1 % svého času. Působil jsem ve více než 600 firmách. Mám za sebou práci pro Seznam.cz, DATART, ESET, SIKO Koupelny, VEKRA a další klienty.

Dopady na vaše podnikání

Odnesete si praktické poznatky, které můžete ihned využít pro své podnikání. Někteří moji klienti ze školení čerpají i několik následujích let.

Přínos pro účastníky

Dotazníky mezi účastníky školení potvrzují vysoké hodnocení přínosu a spokojenosti. Pouze jeden z 56 účastníků byl s kurzem nespokojený.

Obsah školení Google Analytics 4

Nejprve vám vysvětlím základy webové analytiky. Tento úvod můžeme samozřejmě přeskočit, pokud už máte potřebné znalosti. Naučím vás používat základní přehledy. Projdeme si společně další možnosti pohledu na data (segmenty, základní filtry...).

Největší důraz kladu na praktickou práci s Google Analytics 4. Projdeme si spolu, co jednotlivá data znamenají právě pro váš web. Nahlédneme spolu do dalších nástrojů, které se používají pro online marketing (AdWords, Sklik, reklama na Facebooku...). Zmíním také možnosti testování webu (A/B testování).

Pro koho je kurz určen?


Školil jsem majitele firem nebo třeba kolegy online marketéry. Přizpůsobím se tomu, co budete přesně potřebovat a jak budete s Google Universal Analytics pracovat.

Pro koho není školení vhodné?


Pokud je webová analytika váš denní chleba nebo se chcete stát webovým analytikem, zajděte si raději na školení přímo ke specialistům webové analytiky.

Jaký bude výsledek kurzu?

  • Budete rozumět základům webové analytiky
  • Dokážete sami ovládat a rozumět Google Analytics 4 na úrovni běžného uživatele
  • Porozumíte některým pokročilým reportům a budete si je moci sami vytvářet
  • Vyhodnotíte si efektivitu svých aktivit na Internetu
  • Rozpoznáte chyby na svém webu
  • Budete vědět, co chtít po webovém analytikovi a jaká data můžete očekávat.

Školy a neziskové organizace mají přednášky zcela zdarma. Při osobní účasti mimo Olomouc se pouze proplácí jízdné a ubytování.

Chcete uspořádat kurz Google Analytics 4 ve vaší firmě? Ozvěte se mi a domluvíme se na možnosti spolupráce.

"Velmi kvalitní přednáška o Google Analytics nabitá informacemi a podaná srozumitelnou formou i pro méně zkušené uživatele."

Tomáš Tkačík majitel firmy a generální ředitel

"Velmi příjemná přednáška z praxe, která nám zase otevřela oči v tom, jak reálně online marketing funguje."

Petra Nádudvariová účastnice kurzu

"Se školením v rámci používání online metriky Google Analytics jsem byla velmi spokojená. Dostala jsem většinu informací, které jsem pro svou práci potřebovala a rozšířila si tímto směrem znalosti. Přednášející byl otevřený a vstřícný ke všem dotazům a nejasnostem, zároveň byl kompetentní je dobře zodpovědět."

Marcela Šolcová účastnice kurzu

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.