Konzultace použitelnosti (UX) pro živnostníky a firmy

Existují pravidla, která by měl váš web splňovat. Předejděte chybám a poraďte se s odborníkem.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Úspora času a nákladů

Budete-li spolupracovat pouze s vývojáři, hrozí riziko nepoužitelného návrhu. Ten se později může předělávat. Při konzultaci použitelnosti webu vám UX specialista doporučí vhodné řešení.

Široká paleta možností

Vaše zadání lze splnit různými způsoby. Specialista vám během konzultace poradí, která forma řešení je nejvhodnější. Může vám také ukázat alternativy.

Dopady na výsledky

Někdy i drobná oprava webu / e-shopu může přinést pozitivní výsledky. Pro důkladnější prověření je už většinou potřeba podrobný UX audit.

Flexibilita a férový přístup

Nezavazujeme vás ke spolupráci. Po konzultaci můžete dál využívat své stávající týmy. Neslibujeme zázraky. Dopady poradenství uvidíte v praxi. Mluvíme bez odborné hantýrky.

Jak UX konzultant odhalí chyby webu?

UX specialista z mého týmu uvidí web poprvé. Dokáže se vctítit do chování návštěvníků a dívá se na stránky jejich očima. Prohlíží každý prvek webu a přemýšlí nad jeho účelem. Pravidla použitelnosti má v malíčku. Když se mu něco nezdá, podívá se na zvyklosti ve vašem oboru. A tohle všechno spolu vyřešíte osobně nebo po telefonu. Řeknete mu své cíle, záměry a on vám poskytne okamžitou zpětnou vazbu.

Kdy není UX konzultace vhodná?

  • Konzultace použitelnosti se nehodí v případě složitějších problémů. Tam bude potřeba připravit nákres řešení. Obrázek řekne více než tisíce slov. Případně funkční protyp.
  • Plánuje-li předělat celý web / e-shop, případně vytvořit nový. UX konzultace vám na začátku může zodpovědět na průběh spolupráce. Upozorní vás na úskalí, které si musíte ohlídat.

Potřebujete UX konzultaci? Poraďte se nezávazně a ozvěte se mi.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.