Google Analytics 4 pro živnostníky a firmy

Google Analytics 4 je zdarma. Platí se za práci webového analytika. Nástroj sleduje návštěvnost webu. Dokáže zjistit, odkud k vám na stránky chodí lidé a co tam dělají.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Rozhodnutí na základě dat

Získejte data pro rozhodování o tom, co budete na Internetu dělat. Sledujte trendy a zasáhněte, když vývoj půjde špatným směrem.

Poznání zákazníků

Zjistěte témata, která vaše potenciální zákazníky zajímají. Ověřte si, zdali vnímají přínos toho, co děláte na Internetu.

Konkurenční výhoda

Pokud vaše konkurence s daty nepracuje, získáte proti nim náskok. Při pokročilé práci například zohledníte to, že u vás lidé mohou utrácet dlouhodobě.

Průběžné zlepšování

Během průběžného zlepšování webu / e-shopu je možné na datech dokládat vliv změn. To se také týká ladění celého online marketingu.

Jak pracujeme s Google Analytics 4?

Na začátku spolupráce si ověříme správnost nastavení. Případné chyby by znamenaly, že některá data nebudete mít správně. Co nezměříte teď, tak nelze změřit zpětně. Nalezené chyby v nastavení lze opravit.

Následně se domluvíme na tom, zdali budete chtít pravidelné reporty nebo jednorázová vyhodnocování. Reporty se snažíme dělat automaticky v Google Data Studio. Vyhodnocování znamená, že webový analytik srozumitelným způsobem vyloží zjištěná data.

Co není možné vyčíst z Google Analytics?


Webový analytik pozná co se děje, ale často nelze zjistit proč se to děje. Proto se webová analytika doplňuje například uživatelskými výzkumy nebo dotazníky.

U složitějších reportů můžete narazit na závěry, které nebudou jednoznačné. Vyhodnocení nemusí zajistit dobrý poměr cena / přínos.


Kdy to nemá smysl?


Používat Google Analytics 4 dává smysl prakticky ve všech případech. Nelze si představit web / e-shop, který se nebude vůbec měřit. Nejste si jistí, zdali vám měření webu pomůže? Ozvěte se mi. Za zeptání vám nebudu nic účtovat.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti se živnostníky,
malými a středními firmami

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu ESETu nebo DATARTu. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám a živnostníkům. Využijte více než více než 20 let praxe v oboru.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.